środa, 7 grudnia 2011

07122011: red dress

Hej!
Jeżeli chodzi o szkołę to całkiem spoko. Wczoraj wpadły mi do dziennika dwie 5 z geografii, co mnie bardzo cieszy. Dziś natomiast były jakieś szkolne zawody w siatkówkę. Razem z dziewczynami przegrałyśmy wszystkie mecze, co było do przewidzenia! Jednak najważniejsze jest to, iż nie musiałyśmy pisać sprawdzianu z niemieckiego, który niestety czeka nas jutro. Wobec tego dzisiejsze popołudnie spędzę z Alles Klar oraz zeszytem do matematyki, gdyż jutro mam kartkówkę.
Na szczęście tylko jutro jeszcze szkoła, ponieważ w piątek jedziemy z klasą na wykłady do Łodzi. Na weekend już mam wstępne plany, które mam nadzieję, że zrealizuję.
Obiecałam, że wstawię zdjęcia rzeczy które ostatnio kupiłam, więc to robię. Do tego mam dla was mój dzisiejszy strój.
Sukienka, Moodo 55zł

Koszula House, ok40zł

Pierścionek House, ok4zł


Torebka Bum!, 60zł

Sweter Cubus
Spodnie H&M
Buty ???
Komin Cropp

9 komentarzy:

  1. Buty-deichaman , mam identyczne:) / A.

    OdpowiedzUsuń
  2. mało widac, wiecej zdjec jak jestes ubrana dodawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oki, postaram się. Jednak nie zawsze mam dostęp do aparatu, więc będę dodawać chociażby takie z telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sylwetser u panny Z :*

    OdpowiedzUsuń
  5. tanczysz w cantinero?;p

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam przerwę, ale wracam do Canti

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz brzydkie dłonie ..

    OdpowiedzUsuń