wtorek, 13 marca 2012

12032012: the best

Hej! ;-)
Nie piszę, wiem. Jednak jak na razie musicie przywyknąć do jednej notki - raz na jakiś czas. Z czasem, jak czytelników będzie więcej, postaram się częściej pisać. Co u mnie nowego? Ostatnio brałam udział w konkursie recytatorskim szkolnym - zajęłam 3 miejsce. Następnie w eliminacjach miejskich (w trakcie mówienia pomyliłam się) - wyróżnienie. Cieszyłam się przeogromnie, gdyż chodząc do podstawówki, kilka razy w roku brałam w takich konkursach udział. Sobotę spędziłam z moimi znajomymi, bardzo wesoło. W niedzielę natomiast wybrałam się z Kinią nad zalew. Pomysł padł oczywiście na wielkim spontanie, nie byłam przygotowana i zmarzłam przeogromnie. Nie pomyślałyśmy, że będzie tam aż tak zimno od cholernego wiatru! Na szczęście choróbsko mnie nie dopadło i mam nadzieję, że nie dopadnie. 
Ostatnio sporo zastanawiam się nad swoim życiem. Zaczynam żałować, iż przestałam tańczyć. Z każdym dniem uświadamiam sobie coraz bardziej, że bardzo mi tego brakuje. Jednak to nie takie proste wrócić do tego. Mam jednak nadzieję, że w końcu odważę się na krok w tym kierunku. Nic nie robiąc - nie zdziałam za wiele. 


Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne.

Mam dla was kilka nowych zdjęć i filmik, który mam nadzieję - przypadnie wam do gustu.






6 komentarzy: